به وب سایت انجمن زنان مدیر کارآفرین خوش آمدید

در گفتگوی زنده اینستاگرامی انجمن زنان کارآفرین بررسی شد : روابط عمومی انجمن و شرایط غلبه ی کرونا

در گفتگوی زنده اینستاگرامی انجمن زنان کارآفرین بررسی شد :

روابط عمومی انجمن و شرایط غلبه ی کرونا

 یکی دیگر از گفتگوهای زنده اینستاگرامی انجمن زنان کارآفرین روز پنج شنبه ۹ مرداد ۹۹ با حضور فخرالسادات محتشمی پور، مسئول اسبق کمیته ارتباطات و هماهنگ کننده امور روابط عمومی، الهام خدابنده، عضو روابط عمومی انجمن و مدیرعامل شرکت روابط عمومی روماک و زهرا نقوی، مسئول سابق کمیته ارتباطات و هماهنگ کننده لایو‌های انجمن برگزار شد.

در این گفتگو که با موضوع روابط عمومی و شرایط غلبه برکرونا صورت گرفت پس از توضیحات اولیه در مورد روابط عمومی و ساختار آن نویط خانم نقوی، فخرالسادات محتشمی پور با اشاره به اهمیت روابط عمومی در نهادهای مدنی، گفت :اکثر افراد تصورشان از روابط‌عمومی صرفا  تبلیغات است در حالی که در نهادهای مدنی بیشترین اهمیت روابط عمومی ها در بخش اطلاع رسانی آن است.

 وی با اشاره به ترویج فرهنگ کارآفرینی و‌تبادل تجارب به عنوان رسالت اصلی انجمن، گفت: سعی کردیم از ظرفیت اعضای انجمن در ایفای نقش ترویج و اطلاع رسانی به عموم جامعه به خصوص جوانان استفاده‌کنیم.

 محتشمی پور ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و تاثیر آن بر فعالیتهای مختلف انجمن، گفت: با توجه به اینکه در کارآفرینی از تهدیدها فرصت آفریده می‌شود شیوع ویروس کرونا نیز نتوانست مانع ادامه فعالیت های روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن شود.

وی افزود: تهیه فیلم از کسب و کارهای اعضای انجمن و زنان کارآفرین غیرعضو برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به صورت زنده در صفحه اینستاگرام انجمن و معرفی و نقد فیلم و کتاب از جمله برنامه‌های روابط عمومی در این دوران است.

الهام خدابنده، مدیر عامل شرکت روماک و مسئول تهیه محتوای روابط عمومی انجمن نیز با اشاره به فعالیت شرکت روماک از سال ۸۸ در زمینه خدمات روابط عمومی، گفت: از سال ۹۵ به عضویت انجمن زنان کارآفرین در آمدم و با افتخار در حال حاضر مسئولیت تولید محتوای بخش روابط عمومی انجمن را به عهده دارم.

 وی نقش روابط عمومی ها را در حال حاضر و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وجود ابزارهای مختلف ارتباطی در دسترس مردم بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: ظهور شبکه‌های اجتماعی و دسترسی راحت به فضای مجازی اهمیت حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی دقیق صحیح و سریع و به طور ویژه تولید محتوای تخصصی را بیش از پیش نشان می دهد.

 خدابنده با اشاره به ایفای نقش ترویج دهندگی فرهنگ کارآفرینی توسط انجمن زنان کارآفرین گفت: با توجه به اینکه انجمن می‌تواند از طریق خدمات آنلاین و اعضای خود به توسعه فرهنگ کارآفرینی زنان کمک کند، بحث زیرساخت‌ها و محتواهای مفید، تخصصی و کاربردی می‌تواند بسیار در رسیدن به این هدف تاثیرگذار باشد. موسس و مدیرعامل شرکت روماک با اشاره به بحران شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: روابط عمومی انجمن زنان کارآفرین در این دوران با ایده های جدید تصمیم به انجام فعالیت به صورت غیرحضوری گرفت که از آن جمله می‌توان به برگزاری لایو های منظم با موضوعات کاربردی در حوزه های مختلف اشاره کرد.

 وی افزود: روابط عمومی همچنین با ایجاد یک نظم سازمانی اغلب کمیته ها را به مشارکت دعوت نموده و مطالب تخصصی و کاربردی ارائه نمود.

 خدابنده در پایان، سایت،اینستاگرام، فصلنامه، کانال ها را از جمله زیرساخت های موجود در انجمن دانست و از همه اعضا تقاضا کرد برای تولید محتوا در موضوعات عمومی و تخصصی مرتبط به حوزه فعالیت خود روابط عمومی انجمن را یاری دهند.